Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΤΑΛΗΨΗ vol. 2

Χέρεται!



Μετά από 17 μέρες απουσίας είμαι πάλι εδώ.Θα γράψω τώρα ένα φλωροημερολόγιο σαν αυτά που γράφουν στις βιογραφίες τους ορισμένοι.

Είναι Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου.Μπαίνω στο χώρο του σχολείου.Ένα άδειο μπουκάλι μπύρας, ένα ξεσκισμένο πανό, ένα κατεστραμένο ποδήλατο και ορισμένα παρατημένα πούλια είναι τα μόνα που έχουν απομείνει για να μου θυμίσουν τις μέρες που περάσαμε στο σχολείο.Διεκδικήσαμε, παίξαμε, γελάσαμε, τσακωθήκαμε.Κάναμε κατάληψη.

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου: Το σχολείο κλείνει μα οι καθηγητές καταφέρνουν να το ανοίξουν νωρίς το πρωί χωρίς να το μάθει η πλειοψηφία των μαθητώ και να γίνει θέμα. Κατά τη διάρκεια της μέρας η είδηση διαρρέει και πλέον το συζητούν σχεδόν όλοι οι μαθητές που σέβονται τον εαυτό τους (:D).

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου: Την προηγούμενη μέρα δε διάβασα σχεδόν τίποτα καθώς δεν μπορούσα να έχω το νου μου στα μαθήματα ενώ το θέμα της κατάληψης ήταν υπό συζήτηση όλη τη μέρα. Ήμουν έτοιμος από νωρίς και μόλις οι φίλοι μου μου χτύπησαν το κουδούνι κατέβηκα και είδα τον έναν να μου λέει σε κωμικό στυλ σηκώνοντας τα χέρι "ΚΑ-ΤΑ-ΛΗΨΗ, ΚΑ-ΤΑ-ΛΗΨΗ". Έτρεξα προς το σχολείο και πράγματι αν και δεν υπήρχαν αλυσίδες υπήρχαν παιδιά που καθόντουσαν μπροστά στην πόρτα.Κανένας καθηγητής δεν τόλμησε να μπει μέσα.Ακολούθησε γενική συνέλευση και ψηφοφορία με το αποτέλεσμα που σας είχα πει τότε. Ευτυχώς τα περισσότερα παιδιά έμειναν στο σχολείο και δεν πήγαν να κοιμηθούν, όπως συνηθίζεται. Το 15μελές είχε συνέλευση με δασκάλους και ύστερα και με γονείς όπου μας μιλούσαν για πάνω από 1.5 ώρα λέγοντας μας τα ίγια και τα ίδια. Το απόγευμα και το βράδυ η κατάσταση δεν άλλαξε.

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου: Και εκέινη την ημέρα τα πράγματα εξελίχθηκαν ήρεμα. Έκλεισε και το τέταρτο σχολείο του συγκροτήματος και πλέον το προάυλιο έχει τόσα παιδιά όσα περίπου έχει και στα διαλείμματα. Σε άλλα σχολεία έχου πάει γονείς που προτρέπουν τα παιδιά να ανοίξουν τα λουκέτα αλλά αυτά δεν υποχωρούν. Κατά καιρούς έρχονται και αστυνομικοί αλλά ουσιαστικά δεν κάνουν τίποτα. Το απόγευμα στο σχολείο είναι γύρω στα 60-90 άτομα στους οποίους γίνεται μία "προειδοπόιηση" για το ότι αύριο ίσως έρθει εισαγγελέας και πρέπει να τον αντιμετωπίσουμε ενωμένοι.

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου: Όλοι μαζέυτηκαν στις πόρτες για να εμποδίσουν την είσοδο αστυνομίας/εισσαγκελέα που τελικά δεν ήρθαν. Το κρύο έχει γίνει πλέον πολύ έντονο και τα παιδιά λιγοστεύουν.

Σάββατο-Κυριακή 11-22 Δεκεμβρίου: Τα παιδιά πλέον είναι λίγα και δε γίνεται τίποτα το ιδιαίτερο.




Αυτά για σήμερα.Οι κατάληψη δεν τέλειωσε τη Δευτέρα 13 αλλά για τα υπόλοιπα αναμείνατε.

Χέρεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου